Субота, 25.11.2017, 03:06
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Годинник
Календар
«  Липень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської РДА

Головна » 2017 » Липень » 24 » Гриневич: наше завдання зробити учителів союзниками
12:46
Гриневич: наше завдання зробити учителів союзниками

   Лілія Гриневич вважає, що одним з головних завдань Міністерства освіти є те, щоб зробити 10-15% учителів своїми союзниками у провадженні реформи української школи. Про це міністр сказала у своєму інтерв’ю виданню Экономические известия, відповідаючи на запитання щодо опору реформам в середовищі самих вчителів.

   «Звичайно опір є: в будь-якій групі ви зазвичай знайдете лише 10-15% людей, готових до змін. Однак, на перший час цього має вистачити. Наше головне завдання – зробити цих 10-15% учителів своїми союзниками у провадженні реформи, дати їм ковток свіжого повітря і можливість проявити себе й ділитися досвідом з іншими», - сказала міністр.

   За її словами, для цього в новий закон «Про освіту» закладено цілий спектр механізмів: від добровільної зовнішньої сертифікації вчителів, яка перевірятиме педагогів на оволодіння компетентнісними методиками викладання і передбачатиме 20% надбавку до зарплати для тих, хто її пройде, до гнучкої системи підвищення кваліфікації вчителів, що передбачатиме можливість для педагогів самостійно вибирати місце підвищення кваліфікації.

   «Учитель отримує справжню свободу — може сам створювати навчальну програму, вибирати, скільки часу виділити на вивчення тієї чи іншої теми. Єдина вимога - досягти тих результатів навчання, що прописані у освітньому держстандарті.

   Я переконана, що заохочення найкращих, створення нових можливостей для підвищення кваліфікації та справжня педагогічна свобода, допоможуть нам зробити вчителів нашими союзниками. Завдяки підвищенню заробітної плати, що також прописано в законі, значно має піднятися й їх соціальний статус, який має ще більше заохотити кращих йти у школу та навчати наших дітей», - зазначила Гриневич.

   Також вона назвала найбільшим викликом необхідність перепідготовки вчителів.

   «Адже будь-які вкладені ресурси в освітнє середовище, новий зміст — це все не буде належним чином працювати, якщо вчителі не донесуть це до кожної дитини. Тому, навчання вчителів новим методикам викладання, розуміння і підтримка вчителями ідей нової української школи, є найголовнішим викликом», - сказала міністр.

  Вона нагадала, що у 2018/19 навчальному році всі діти в першому класі мають розпочати навчання за новим стандартом і це означає необхідність перепідготовки 22 тисяч вчителів, які братимуть першокласників у цей період.

   «Наступний навчальний рік буде проведено під знаком пілотування нового стандарту початкової освіти у 100 українських школах. І це перша важлива компонента підготовки освітньої реформи. Друга важлива компонента — підвищення кваліфікації 22 тисяч вчителів. І ми зараз готуємо відповідний дистанційний курс навчання, щоб це були не лише очні курси підвищення кваліфікації», - наголосила Лілія Гриневич.

   Міністр також висловила сподівання, що певну допомогу і якість навчання міністерство отримає від співпраці з фінами.

   «Фінський уряд визначив пріоритетом співпраці з Україною реформу середньої освіти. Коли вони побачили нашу нову українську школу і проект закону, це співпало з тими цінностями, які фіни сповідують у своїй системі освіти. Тому, вони готові нам допомогти у підвищенні кваліфікації вчителів», - зауважила міністр освіти.

За матеріалами сайту osvita.ua

 

Переглядів: 128 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]