Субота, 25.11.2017, 03:03
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Форма входу
Пошук
Годинник
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Посилання
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської РДА

Звернення громадян

Звернення громадян

Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: вул.Полтавська, 25, смт Липова Долина, 42500, або звернутися до керівництва відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської районної державної адміністрації відповідно до графіка прийому громадян з особистих питань.

Порядок звернення

1. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

2. Звернення може бути і усним (викладеним громадянином на особистому прийомі), і письмовим (надісланим поштою). При цьому письмове звернення має бути підписано заявником (заявниками) особисто із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями.

Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.

Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» з 28 жовтня 2015 року письмове звернення також може бути надіслано з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Графік прийому громадян

Урядова "гаряча лінія" 

Графік роботи телефонної "гарячої лінії" Департамену освіти і науки Сумської ОДА 

Графік роботи телефонної "гарячої лінії" Відділу освіти, молоді та спорту Липоводолинської РДА

Контакти радника з питань внутрішньо переміщених осіб

Графік роботи "Телефону довіри" при Сумському обласному центрі соціально-психологічної допомоги

Зразок заяви 

Зразок заяви про надання архівної довідки 

Узагальнення підсумків роботи зі зверненнями громадян 

2017 рік    І квартал     ІІ квартал     ІІІ квартал     ІV квартал